Het project
TFD, internationaal leverancier van PVC vloeren, was op zoek naar een dtp’er die de bestaande brochure opnieuw kon opmaken. De brochure wordt door de vertegenwoordigers van TFD meegenomen naar de vloerenspeciaalzaken en woonwinkels die de vloeren aan de consument verkopen. De weergave van de vloeren in de brochure is van directe invloed op het beslissingsproces van de klant.
Kleur is daarbij van essentieel belang. En daar ging het in de oude brochure fout. In nauwe samenwerking met fotografe Imca Schoots en drukkerij Zalsman heb ik de brochure opnieuw opgemaakt en is de fotografie naar een veel hoger niveau getild. De vertegenwoordigers kunnen nu met een gerust hart op pad en met trots de brochure overhandigen. Dan zit ie daar toch echt een stuk lekkerder :)
Uitdagingen
- Zorg dat de kleuren van de vloeren exact matchen met de werkelijkheid;
- Zorg dat de sfeerfoto’s een juist beeld geven van de getoonde vloer;
- Verbeter een aantal bestaande foto’s qua kleur.
Resultaat
- De brochure is nu een mooie en juiste afspiegeling van de grote collectie TFD vloeren;
- TFD is super tevreden met het gedrukte eindresultaat.
Bekijk de brochure op ISSUU
Een paar voorbeelden…





